martes, 25 de agosto de 2015

CARNAVAL DE VERANO/ANTROXU DE BRANU





Por primera vez el Ayuntamiento de Villaviciosa colabora en el Carnaval de Verano que desde hace varias temporadas organizan los discobares en colaboración con el comercio.
Desde las nueve de la noche hasta la una de la mañana habrá música en la Plaza del Ayuntamiento, lugar por el que entre las nueve y las diez y media deberán acercarse aquellos que quieran participar tanto en la modalidad individual como en la grupal. A las doce y media se entregarán ambos premios, cuya cuantía dependerá de la recaudación alcanzada gracias a la colaboración de hosteleros, discobares y comerciantes de Villaviciosa.
Per primer vegada'l Conceyu de Villaviciosa collabora nel Antroxu de Branu que dende va delles temporaes entamen los discobares en collaboración col comerciu.
Dende los nueve de la nueche hasta la una de la mañana va haber música na Plaza del Conceyu, llugar pol qu'ente les nueve y les diez y media tendrán d'averase aquellos que quieran participar tantu na modalidá individual como na grupal. A les dolce y media apurriránse dambos premios, que la so cuantía va depender de la recaldación alcanzada gracies a la collaboración d'hosteleros, discobares y comerciantes de Villaviciosa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario