viernes, 7 de agosto de 2015

IX Regata Internacional Ría de Villaviciosa



03/08/2015



El piragüismo volverá a ser protagonista una vez más en Villaviciosa, el próximo domingo 9 de agosto en El Puntal.
La IX Regata Internacional Ría de Villaviciosa, que organiza el club deportivo Piragüismo Maliayo junto con la Federación de Piragüismo del Principado de Asturias y que será retransmitida por la TPA, fue presentada hoy en el Ayuntamiento. La prueba forma parte de la Semana Internacional de Piragüismo de Asturias, junto con el Descenso Internacional del Sella y la Regata K4 de Ribadesella, por lo que se espera contar con la presencia de las mejores embarcaciones del Descenso Internacional del Sella así como de otros importantes palistas del panorama nacional e internacional. Participarán embarcaciones en modalidad de K2 y C2 para categorías Senior, Cadetes, Juveniles y Veteranos, tanto hombres como mujeres. El recorrido será un circuito delimitado por boyas en la Ría de Villaviciosa con salida y meta en la dársena del Puerto de El Puntal, realizando una distancia de 9.000m (tres vueltas al circuito) para las categorías Hombre Senior y Juveniles y de 6.000m (dos vueltas al circuito) para las demás categorías.
La prueba se disputará en dos tandas, donde las categorías menores tomarán las salida a las 16:00 horas y el resto a las 17:25. Además de recibir trofeos los tres primeros de cada categoría también habrá premios en metálico para la categoría sénior, un vale en material deportivo gentileza de Llamedo sport para la primera embarcación clasificada en categorías de junior y un k1 para el primer club clasificado.
A la prueba de este año a la prueba se añade una novedad, ya que al término de la regata de piragüismo, el mismo escenario albergará una prueba de Paddle Surf (SUP), gestionada por Rodiles Surf , una modalidad que cada vez tiene más seguidores. Esta disciplina consiste en remar de pie encima de una tabla similar a las de surf, pero de mayores dimensiones. La ventaja en este caso es que sus practicantes no necesitan olas para avanzar y pueden practicarlo en aguas en calma. En este sentido, la Ría de Villaviciosa, por sus características, constituye un marco privilegiado para practicar SUP.


El piragüismu volverá ser protagonista una vegada más en Villaviciosa, el próximu domingu 9 d'agostu n'El Puntal.
La IX Regata Internacional Ría de Villaviciosa, qu'entama'l club deportivu Piragüismu Maliayo xuntu cola Federación de Piragüismu del Principáu d'Asturies y que va ser retresmitida pola TPA, foi presentada güei nea Casa del Conceyu. La prueba forma parte de la Selmana Internacional de Piragüismu d'Asturies, xuntu col Descensu Internacional del Sella y la Regata K4 de Ribesella, polo que s'espera cuntar cola presencia de les meyores embarcaciones del Descensu Internacional del Sella lo mesmo que de otros importantes palistes del panorama nacional ya internacional. Van Participar embarcaciones en modalidá de K2 y C2 pa categoríes Senior, Cadetes, Xuveniles y Veteranos, tanto homes como muyeres. El percorríu va ser un circuitu delimitado por boya na Ría de Villaviciosa con salida y meta na dársena del Puertu d'El Puntal, realizando una distancia de 9.000m (trés vueltes al circuitu) pa les categoríes Home Senior y Xuveniles y de 6.000m (dos vueltes al circuitu) pa les demás categoríes.
La prueba va apostar en dos tanda, onde les categoríes menores van tomar les salida a les 16:00 hores y el restu a les 17:25. Amás de recibir trofeos los trés primeros de cada categoría tamién va haber premios en metálicu pa la categoría sénior, un vale en material deportivo xentileza de Llamedo sport pa la primer embarcación clasificada en categoríes de junior y un k1 pal primer club clasificáu.
A la prueba d'anguaño a la prueba añede una novedá, yá que al términu de la regata de piragüismu, el mesmu escenariu va allugar una prueba de Paddle Surf (SUP), xestionada por Rodiles Surf , una modalidá que cada vez tien más siguidores. Esta disciplina consiste en remar de pies enriba d'una tabla similar a les de surf, pero de mayores dimensiones. La ventaya nesti casu ye que los sos prauticantes nun precisen foles p'avanzar y pueden practicalo n'agües n'aselu. Nesti sentíu, la Ría de Villaviciosa, poles sos característiques, constitúi un marcu privilexáu pa practicar SUP.

No hay comentarios:

Publicar un comentario