jueves, 28 de diciembre de 2017

EL "PREMIO XOSÉ CAVEDA" DE RELATOS CORTOS EN ASTURIANU, YA TIENE GANADOR EN SU PRIMERA EDICIÓN






El escritor gijonés Paco Álvarez (Xixón, 1970) resultó ganador de la primera edición del 'Premiu de Relatos Curtios Xosé Caveda y Nava'. convocado por el Ayuntamiento de Villaviciosa y que cuenta con una dotación económica de 1000 euros. El jurado, formado por los escritores Marta Mori de Arriba, Miguel Rodríguez Monteavaro y Miguel González Pereda, actuando como secretario Pablo Suárez Fernández, del Servicio de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra, decidió por unanimidad conceder el premio al relato titulado 'Mar d'Irlanda, del que destacó su rigurosa documentación histórica y cultural, la originalidad del tema dentro de la literatura asturiana y lo cuidado del estilo. El jurado quiso también destacar la alta calidad y corrección lingüística de las obras presentadas.  La Junta de Gobierno celebrada hoy en el Ayuntamiento de Villaviciosa, ha adoptado el acuerdo de otrogar el premio previsto en las bases.

Paco Álvarez ye escritor, periodista y traductor, y yá ha ganado el premio Xosefa Xovellanos de novela en su edición de 2015 con 'Lluvia d'agostu', que constituyó además todo un éxito editorial, ha ganado varios concurso de relatos como el Concursu de cuentos pola Oficialidá del Asturianu de Bimenes y  tiene publicadas obras como  'Patiu de prisión', 'En poques pallabres' y 'Dixebra. Cróniques d'un pueblu'.
El premio de relatos cortos se creó a propuesta del grupo municipal Somos Villaviciosa en 2016, y este año el gobierno municipal de Villaviciosa acordó dedicarlo a obras en asturianu, bajo el nombre del ilustre político y escritor, nacido en Villaviciosa,  que destacó también por su obra en asturianu, y que fue  el responsable de publicar el primer libro impreso con textos en asturianu. Se recogía asi la propuesta realizada por el colectivo Iniciativa pol Asturianu,  y por la Asociación Cultural Clarín de Quintes , que viene organizando desde hace años dl concurso de relatos cortos Leopoldo Alas "Clarín", en castellano.

AST

PACO ÁLVAREZ GANA'L PREMIU DE RELATOS CURTIOS 'XOSÉ CAVEDA Y NAVA'

L'escritor xixonés Paco Álvarez (Xixón,, 1970) resultó ganador de la primera edición del Premiu de Relatos Curtios 'Xosé Caveda y Nava', convocáu pol Conceyu de Villaviciosa y que cunta con una dotación económica de 1000 euros. El xuráu, formáu polos escritores Marta Mori de Arriba, Miguel Rodríguez Monteavaro y Miguel González Pereda, actuando como secretario Pablo Suárez Fernández, del Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra, decidió por unanimidá conceder el premiu al relatu tituláu 'Mar d'Irlanda', del que destacó la so rigurosa documentación histórica y cultural, la orixinalidá del tema dientro de la lliteratura asturiana y lo cuidao del estilu. El xuráu quixo destacar la calidá y n'especial la corrección llingüística de les obres presentaes.
Paco Álvarez ye escritor,periodista y traductor y tien ganáu'l premiu Xosefa Xovellanos de novela na so edición de 2015 con 'Lluvia d'agostu', que constituyó amás tou un éxito editorial, tien ganaos dellos concursos de relatos como'l Concursu de Cuentos pola Oficialidá del Asturianu de Bimenes y tien  publicaes obres como 'Patiu de prisión', 'En poques pallabres' y 'Dixebra. Cróniques d'un pueblu'.

No hay comentarios:

Publicar un comentario